El Servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat té com a missió la representativitat, el posicionament i el desenvolupament de Terrassa en l'escenari europeu i internacional, tot analitzant i promovent les polítiques públiques per assegurar la participació de la ciutat en accions municipals que es puguin generar per assolir els principals objectius detallats en el Pla de Mandat.

Memòria 2017 Relacions Europees i Internacionals (RRII)

Recull de premsa RRII 2017

Conferència de Robbert Nesselaar: Branding Europe, Branding Terrassa

Robbert Nesselaar, holandès, és el director general de Citymar Consultancy, empresa especialitzada en màrqueting de ciutat, posicionament de marca i desenvolupament d'idees urbanes. Col·labora amb diferents ciutats i ja fa 15 anys que treballa en la relació entre marca, desenvolupament i missió de ciutat.

 
Ponent: Robbert Nesselaar
 
Conferència: Branding Europe, Branding Terrassa
Strengthening and profiling Europe, a bottom up approach
 
(conferència en anglès i amb traducció simultània)
 
Lloc: Sala d'actes Europa del Vapor Universitari de Terrassa, carrer de Colom, 114
 
Data: Dijous, 21 de juny de 2018, a les 18,30 hores
 
Inscripció (gratuïta): envieu un correu a internacional@terrassa.cat
 
Organitza: Ajuntament de Terrassa, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona
 

Nesselaar: "Independentment de l'estat de l'enfocament de màrqueting i desenvolupament de marca, sempre és bo tenir una mirada fresca i crítica. Algunes ciutats van començar a desenvolupar l'enfocament de màrqueting fa molts anys. D'altres han començat a fer-ho recentment. Ens agrada treballar tant en qüestions específiques (peces individuals del trencaclosques de màrqueting) com en realitzar un enfocament de màrqueting integral (tot el trencaclosques). Aquest enfocament integral és vital, ja que el màrqueting i la marca estan inextricablement connectats amb el desenvolupament de la ciutat i la seva missió".